J.angielski 0

język angielski : Utrwalenie liczenia do pięciu. Elementy wiosny.

Strona 1 – dla chętnych

Strona 2 – do zrobienia

treetops_starter_literacy_support

Link z piosenkami i rymowankami

https://www.youtube.com/user/SuperSimpleSongs/video.

 

 

Kontakt do nauczyciela:

email: abjagielska@gmail.com , Messenger

Strona internetowa z materiałami dodatkowymi dla uczniów (przede wszystkim nagraniami):  https://elt.oup.com/general_content/pl/dla_uczniow?cc=pl&selLanguage=pl

Inne przydatne linki:

http://piosenki-dla-dzieci.info/super-simple-songs lub

https://www.youtube.com/user/SuperSimpleSongs/videos

 15-24 kwietnia 2020

  1. Temat: Summer and animals – wprowadzenie słownictwa, piosenka.

Podręcznik strony 34-35

Ćw. 1 str. 34

/Słownictwo:/

bees – pszczoły

butterflies – motyle

frog – żaba

Ćw. 2 str. 34

/Teskst piosenki:/

It’s summer. – Jest lato.

Buzzing bees – bzyczące pszczoły

in the trees – na drzewach

In the wood today! – W lesie dzisiaj!

Ćw. 1 str. 35

a bee, a bird (ptak), a cat, a dog, a frog

Ćw. 2 str. 35

/Słownictwo, które pojawia się w piosence:/
There’s – Jest, znajduje się,  buzzing (buzz – bzyczeć), tweeting (tweet – ćwierkać),
miaowing (miaow – miauczeć), barking (bark – szczekać), croaking (croak – rechotać).

  1. Temat: Honey bees – słuchanie historyjki.

Podręcznik strona 36

Ćw. 1 str. 36

/Słownictwo, które pojawia się w nagraniu:/

Come on! – Pospiesz się!

Help me get the honey! – Pomóż mi dostać miód.

 

27 kwietnia 2020 – 8 maja 2020

Kontakt do nauczyciela:

email: abjagielska@gmail.com, Messenger

Strona internetowa z materiałami dodatkowymi dla uczniów (przede wszystkim nagraniami):  https://elt.oup.com/general_content/pl/dla_uczniow?cc=pl&selLanguage=pl

Inne przydatne linki:  http://piosenki-dla-dzieci.info/super-simple-songs lub

https://www.youtube.com/user/SuperSimpleSongs/videos

  1. Temat: Animals – nazywanie zwierząt.

Podręcznik strona 37 – proszę wykonać zadanie 1.

  1. Temat: My face: Moja buzia – wprowadzenie nazw części ciała, śpiewanie piosenki.

Podręcznik strona 38 W miarę możliwości proszę wysłuchać nagrań do ćw. 1 i spróbować powtórzyć słówka wyliczanki, a następnie wysłuchać piosenki w ćw. 2.

Tekst piosenki:

Show your face (Pokaż buzię)

To your friend   (koledze/koleżance)

Touch your hair (Dotknij swoich włosów)

Touch your nose (Dotknij nosa)

Touch your mouth (Dotknij ust)

Touch your eyes (Dotknij oczu)

Start again! – (Jeszcze raz!)

 

Słownictwo do tematu (ramka na dole strony):

a face – buzia

hair – włosy

a nose – nos

a mouth – usta

eyes – oczy

ears – uszy

 

Kontakt do nauczyciela:

email: abjagielska@gmail.com, Messenger

Strona internetowa z materiałami dodatkowymi dla uczniów (przede wszystkim nagraniami):  https://elt.oup.com/general_content/pl/dla_uczniow?cc=pl&selLanguage=pl

Inne przydatne linki:  http://piosenki-dla-dzieci.info/super-simple-songs lub

https://www.youtube.com/user/SuperSimpleSongs/videos

11 – 22 maja 2020

  1. Temat: My face – utrwalenie znajomości nazw części twarzy.

Podręcznik strona 39 zadanie 1- proszę spróbować narysować portret Buda wzorując się na rysunkach na dole strony. Dodatkowo: zadanie na stronie 55.  Po wykonaniu prac plastycznych można nazwać narysowane części twarzy.

  1. Temat: Holly says touch your face.: Holly mówi dotknij swojej buzi – rozpoznawanie nazw części twarzy.

Podręcznik strona 40 – W miarę możliwości proszę wysłuchać nagrań do ćw. 1, podczas słuchania proszę wskazać na właściwy obrazek na tej stronie. Dodatkowo: zadanie na stronie 54.

Tekst nagrania 36

Holly says, ‘Touch your mouth!’

Holly says, ‘Touch your nose!’

Holly says, ‘Touch your ears!’

Holly says, ‘Touch your hair!’

Holly says, ‘Touch your eyes!’

Tekst nagrania 37

Holly says, ‘Touch your hair!’

Touch your mouth!

Holly says, ‘Touch your ears!’

Holly says, ‘Touch your eyes!’

Touch your hair!

Holly says, ‘Touch your nose!’

Touch your mouth!

Touch your nose!

Holly says, ‘Touch your ears!’

 

Kontakt do nauczyciela:

email: abjagielska@gmail.com , Messenger

Strona internetowa z materiałami dodatkowymi dla uczniów (przede wszystkim nagraniami):  https://elt.oup.com/general_content/pl/dla_uczniow?cc=pl&selLanguage=pl

Inne przydatne linki:  http://piosenki-dla-dzieci.info/super-simple-songs lub https://www.youtube.com/user/SuperSimpleSongs/videos

25 maja – 5 czerwca 2020

  1. Temat: Blue eyes – rozpoznawanie nazw kolorów i części twarzy.

Podręcznik strona 41

zadanie 1 – wysłuchaj nagrania i pokoloruj obrazki w następujący sposób:

  1. a blue mouth – niebieskie usta, a green nose – zielony nos
  2. pink hair – różowe włosy, yellow ears – żółte uszy
  3. a purple mouth – fioletowe usta, red eyes – czerwone oczy
  4. brown hair – brązowe włosy, an orange nose – pomarańczowy nos
  5. white hair – białe włosy, a black mouth – czarne usta

Dodatkowo – ćwiczenie na stronie 54

  1. Temat: Round up – podsumowanie materiału z rozdziału 4.

Podręcznik strona 42-43

ćw. 1 – wysłuchaj nagrania i dorysuj właściwe elementy

  1. blue eyes – niebieskie oczy
  2. red nose – czerwony nos
  3. brown eyes and pink mouth – brązowe oczy i różowe usta
  4. green eyes, a purple nose and orange mouth – zielone oczy, fioletowy nos i pomarańczowe usta

ćw. 2 – posłuchaj i wybierz właściwe zwierzę

  1. a dog
  2. a frog
  3. a bird
  4. a bee
  5. a cat

ćw. 3  – policz zwierzęta i zakreśl właściwą liczbę

Można wykonać maskę zwierzęcia ze str. 71